Reklama na LinkedIn i prowadzenie firmowego profilu

Jeszcze do niedawna międzynarodowa platforma zawodowo-biznesowa kojarzona była wyłącznie z ofertami pracy. Obecnie LinkedIn to idealne miejsce do promowania własnego biznesu poprzez stworzenie firmowego profilu i prowadzenie kampanii reklamowej. Sprawdź, jak stworzyć skuteczną reklamę i pozyskać cenne leady sprzedażowe!
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
O czym pamiętać przy tworzeniu firmowego konta?
Mimo iż platforma jest dosyć prosta (głównie pod względem graficznym), to warto zadbać o odpowiedni opis i zdjęcie tworzonego konta. Profil stanie się bowiem wizytówką całej firmy, dlatego każdy element powinien być dokładnie przemyślany i zgodny z obowiązującą polityką prowadzonego przedsiębiorstwa. Kolejny krok to regularne dodawanie tematycznych i wartościowych wpisów związanych z samą firmą oraz branżą, w której działa przedsiębiorca. To właśnie zamieszczane treści pozwalają dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zainteresować ich profilem marki.
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Prowadzenie konta na LinkedIn jest czasochłonne i wymaga odpowiedniej wiedzy, dlatego wiele osób decyduje się na współpracę z agencjami marketingowymi. Ważne, aby wszystkie podejmowane działania były ustalane wcześniej z właścicielem firmy. Dobrze też wybrać markę, która sporządza regularne sprawozdania z realizowanych usług i osiąganych wyników.
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Jak wygląda reklama na LinkedIn?
Proces tworzenia kampanii reklamowych jest dosyć prosty i intuicyjny. Użytkownik krok po kroku przechodzi przez kolejne wybory i dopasowuje określone parametry, abyreklama na LinkedIn była skuteczna oraz spełniała oczekiwania przedsiębiorcy. Twórca może wybrać m.in.:
- formę reklamy,
- cel kampanii,
- język i lokalizację,
- grupę docelową (zainteresowania, doświadczenie zawodowe, wykształcenie).
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Poza prowadzeniem kampanii na LinkedIn Ads platforma daje jeszcze jedną dodatkową korzyść w postaci dotarcia do określonej grupy docelowej i pozyskania kontaktów biznesowych tzw. leadów. LinkedIn jest często wykorzystywany przez agencje marketingowe właśnie jako baza potencjalnych odbiorców proponowanych usług i produktów firmowych.
Polecane artykuły

Czy montaż pompy ciepła się opłaca?
Poszukiwanie alternatywnych źródeł energii, zwłaszcza służącej do ogrzewania domów, jest coraz bardziej naglącą potrzebą. Wynika to między innymi ze stale zaostrzanych przepisów dotyczących likwidacji szkodliwych dla środowiska pieców, ale też rosnących kosztów energii i opału. Jednym z rozwiązań br

Czy preparaty na blizny są skuteczne?
Zmiany, które powstają w wyniku uszkodzenia skóry czy przebytych zabiegów operacyjnych, stanowią dla wielu osób spory kompleks, z którym nie potrafią sobie poradzić. Na szczęście na rynku dostępne są specjalne dermokosmetyki mogące nieco zredukować widoczność blizn. Najważniejsze, aby zacząć je stos