Reklama na LinkedIn — samodzielnie czy z pomocą agencji?

W ciągu ostatnich lat branża e-commerce staje się coraz popularniejsza. Wielu przedsiębiorców decyduje się na rozwój prowadzonej działalności w internecie poprzez promocję marki i dotarcie do jak największego grona odbiorców. Czy wiesz, w jaki sposób wykorzystać platformy społecznościowe do pozyskania kontaktów biznesowych? Sprawdź!
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Jak stworzyć reklamę na LinkedIn?
Pierwszym krokiem, by rozpocząć działalność na platformie, jest oczywiście założenie profilu prywatnego lub firmowego. Po dodaniu niezbędnego opisu i grafiki można przystąpić do tworzenia kampanii reklamowej. Użytkownik krok po kroku wybiera poszczególne kryteria, takie jak m.in.:
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
- format reklamy (tekstowa, z pojedynczym zdjęciem, wideo, karuzela reklam graficznych, spotlight, reklama w wiadomości),
- cel kampanii (reakcje, wizyty w witrynie, wyświetlenia wideo, generowanie danych potencjalnych klientów),
- charakter grupy docelowej (zainteresowania, wykształcenie, doświadczenie zawodowe),
- język i lokalizacja,
- dzienny i miesięczny budżet.
Prowadzenie firmowego konta przez agencję marketingową
Jeśli przedsiębiorcy zależy, aby stworzona reklama na LinkedIn była skuteczna, powinien zastanowić się nad współpracą ze specjalistami, którzy zadbają o odpowiednie parametry kampanii oraz zajmą się prowadzeniem profilu. Oczywiście część właścicieli firm zapewne woli postawić tutaj na samodzielność, jednak trzeba podkreślić, że dodawanie regularnych wpisów czy śledzenie postępów kampanii (wraz z wprowadzeniem niezbędnych zmian w ustawieniach) jest dosyć czasochłonne i męczące. Tego rodzaju usługa to koszt kilkuset złotych miesięcznie, a dodatkowo agencja może pozyskiwać tzw. leady sprzedażowe z LinkedIn.
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Dlaczego warto postawić na LinkedIn Ads?
W przeciwieństwie do innych platform społecznościowych, na LinkedIn nie są udostępniane treści prywatne. Portal skupia się na wartościowych i branżowych tekstach, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą wypromować markę i oferowane produkty wśród osób wykształconych, z określonym doświadczeniem zawodowym oraz odpowiednim podejściem do biznesu (b2b).
Polecane artykuły

Czy montaż pompy ciepła się opłaca?
Poszukiwanie alternatywnych źródeł energii, zwłaszcza służącej do ogrzewania domów, jest coraz bardziej naglącą potrzebą. Wynika to między innymi ze stale zaostrzanych przepisów dotyczących likwidacji szkodliwych dla środowiska pieców, ale też rosnących kosztów energii i opału. Jednym z rozwiązań br

Czy preparaty na blizny są skuteczne?
Zmiany, które powstają w wyniku uszkodzenia skóry czy przebytych zabiegów operacyjnych, stanowią dla wielu osób spory kompleks, z którym nie potrafią sobie poradzić. Na szczęście na rynku dostępne są specjalne dermokosmetyki mogące nieco zredukować widoczność blizn. Najważniejsze, aby zacząć je stos