Reklama na LinkedIn — samodzielnie czy z pomocą agencji?

W ciągu ostatnich lat branża e-commerce staje się coraz popularniejsza. Wielu przedsiębiorców decyduje się na rozwój prowadzonej działalności w internecie poprzez promocję marki i dotarcie do jak największego grona odbiorców. Czy wiesz, w jaki sposób wykorzystać platformy społecznościowe do pozyskania kontaktów biznesowych? Sprawdź!
Przeczytaj również: Reklama na LinkedIn i prowadzenie firmowego profilu
Jak stworzyć reklamę na LinkedIn?
Pierwszym krokiem, by rozpocząć działalność na platformie, jest oczywiście założenie profilu prywatnego lub firmowego. Po dodaniu niezbędnego opisu i grafiki można przystąpić do tworzenia kampanii reklamowej. Użytkownik krok po kroku wybiera poszczególne kryteria, takie jak m.in.:
Przeczytaj również: Dzięcioł zielony – wyjątkowy w swojej rodzinie
- format reklamy (tekstowa, z pojedynczym zdjęciem, wideo, karuzela reklam graficznych, spotlight, reklama w wiadomości),
- cel kampanii (reakcje, wizyty w witrynie, wyświetlenia wideo, generowanie danych potencjalnych klientów),
- charakter grupy docelowej (zainteresowania, wykształcenie, doświadczenie zawodowe),
- język i lokalizacja,
- dzienny i miesięczny budżet.
Prowadzenie firmowego konta przez agencję marketingową
Jeśli przedsiębiorcy zależy, aby stworzona reklama na LinkedIn była skuteczna, powinien zastanowić się nad współpracą ze specjalistami, którzy zadbają o odpowiednie parametry kampanii oraz zajmą się prowadzeniem profilu. Oczywiście część właścicieli firm zapewne woli postawić tutaj na samodzielność, jednak trzeba podkreślić, że dodawanie regularnych wpisów czy śledzenie postępów kampanii (wraz z wprowadzeniem niezbędnych zmian w ustawieniach) jest dosyć czasochłonne i męczące. Tego rodzaju usługa to koszt kilkuset złotych miesięcznie, a dodatkowo agencja może pozyskiwać tzw. leady sprzedażowe z LinkedIn.
Przeczytaj również: Dzięcioł zielony – sprawdź, gdzie go spotkasz!
Dlaczego warto postawić na LinkedIn Ads?
W przeciwieństwie do innych platform społecznościowych, na LinkedIn nie są udostępniane treści prywatne. Portal skupia się na wartościowych i branżowych tekstach, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą wypromować markę i oferowane produkty wśród osób wykształconych, z określonym doświadczeniem zawodowym oraz odpowiednim podejściem do biznesu (b2b).
Polecane artykuły

Co zyskujesz kupując dywany tkane na płasko?
Dobierając dodatki, które pasują do aranżacji pomieszczenia, warto postawić na trwałe i solidne produkty. Sprawdź, jaki rodzaj dekoracji podłogowych kupić do swoich wnętrz.Przeczytaj również: Charakterystyka dywanów klasycznych – poznaj ją teraz! Alternatywa dla popularnych artykułów Wśród wielu pro

Plecak survivalowy – jak wybrać właściwy produkt dla siebie?
Pragniesz przeżyć prawdziwą przygodę w dziczy? Pamiętaj, że to m.in. od Twojego ekwipunku zależy, jak ją zapamiętasz! Jednym z najważniejszych elementów wyposażenia każdego miłośnika survivalu czy bushcraftu jest plecak. Czym charakteryzuje się dobry model? Na co zwracać uwagę przy jego zakupie? Prz